Objavili smo
04 / 2021
NAJPREJ DOLOČILI STRATEGIJO RAZVOJA TURIZMA
Skrbno in strogo izbrana ponudba znamke Sevnica Premium je osredotočena na lokalni izvor in zgodbe, dediščino in novodobne pristope v prehrani, gostinski ponudbi, rokodelski ustvarjalnosti, turizmu… Vse to zagotavlja in potrjuje odličnost izdelkov in storitev, kar je izjemna podlaga za pristne izkušnje domačinov ter obiskovalcev območja ob reki Savi ter bližnjih gričih.
Lastnik Kolektivne blagovne znamke Sevnica Premium je Občina Sevnica, ki je pristopila k sistemu znamčenja s KBZ v letu 2019. Sistem je nastal kot prvi ukrep strateškega dokumenta »Strategija razvoja turizma v občini Sevnica za obdobje 2019-2024«, ki ga je skupaj z deležniki oblikovala Fakulteta za turizem Univerze Maribor s sedežem v Brežicah. Nad podobo in razvojem znamčenja s kolektivno znamko Sevnica Premium bdi Javni zavod za kulturo, šport, turizem in mladinsko dejavnost Sevnica (KŠTM Sevnica).
S certifikatom Sevnica Premium se trenutno lahko pohvali 23 ponudnikov v štirih kategorijah, in sicer: 1. kakovostni pridelki in živilski izdelki, 2. vrhunske hišne jedi, ki gradijo na bogati kulinarični piramidi območja, 3. rokodelski izdelki, 4. Hiša gastronomije...
Celoten članek je objavljen v reviji Pet zvezdic, številka 4/2021. Nakup izvoda / Letna naročnina
Tekst: dr. Tanja Lešnik Štuhec (ProVITAL d.o.o.) Foto: Dean Duboković