Objavili smo
01 / 2020
Konec lanskega leta je v sklopu projekta »Okusiti raznolikost podeželja« zaživela nova kolektivna blagovna znamka »Okusiti Laško«. Njen namen je vzpostaviti pestrost prehranskih izdelkov, rokodelskih izdelkov, jedi in pijač, značilnih za okolje Laškega, ter okrepiti verige lokalnih dobaviteljev in odkupovalcev. Kot partner v projektu in pri razvoju znamke sodeluje tudi družba Thermana, d. d.
Na vprašanje, kateri so bili razlogi, da se je družba Thermana pridružila projektu, je vodja gostinstva Tatjana Klinar odgovorila: »Srečujemo se z različnimi in raznovrstnimi gosti iz vsega sveta. Želimo jih navdušiti z naravo, doživetji in tudi s kulinariko. Zagovarjamo trajnostni turizem, zato v ponudbi hrane in pijače stavimo na sveže, sezonsko in lokalno. Trudimo se, da sestavine zanje v čim večji meri dobimo v naši najbližji okolici, da je pot od njive do krožnika kar se da kratka.«
Poleg izobraževalnega vidika je gostinska ekipa Thermane v projektu Okusiti Laško sodelovala tudi na praktični ravni in prejela pozitiven komentar strokovne komisije o različnih jedeh in pijačah, ki jih je pripravila. V decembru je tako prejela certifikat kolektivne blagovne znamke Okusiti Laško za:
• vegetarijansko jed Laška hišna južina (krompirjev štrukeljc s proseno kašo, zeliščno-zelenjavnim veloutejem, fižolovimi ocvrtki, peteršiljevim pirejem in z medom glazirano zelenjavo),
• sladico Laška medenka (hišna specialiteta, pripravljena iz vrhunskih sestavin lokalnega porekla in iz pregrete smetane, ki je kulinarična posebnost tega predela Slovenije),
• meni Okusiti Laško (štiri hodi),
• hišne piškote (medeni pirini piškoti, orehovi trikotniki s pregreto smetano, koruzni piškoti z rozinami),
• hišno jabolčno marmelado z bezgom,
• medeno limonado z meto.
Celoten članek je objavljen v reviji Pet zvezdic, številka 1/2020.
Tekst: Nina Pader Topole Foto: arhiv Thermane