Objavili smo
10 / 2024
Sekcija za gostinstvo in turizem, ki deluje pri OZS, je ob podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter Slovenske turistične organizacije prenovila blagovno znamko Gostilna Slovenija. Ob tej priložnosti je bil znak podeljen štirim novim gostilnam in tako jih je zdaj že 40, ki se lahko pohvalijo z znamko Gostilna Slovenija.
Kolektivna blagovna znamka Gostilna Slovenija je bila leta 2012 vzpostavljena z namenom prispevanja k sodobni gastronomski razpoznavnosti Slovenije in ohranjanja kulturne dediščine države, a ji je v zadnjih letih zmanjkalo zagona. Pri Sekciji za gostinstvo in turizem pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije, ki je nosilka projekta, so se zato odločili, da znamki dajo nov zagon. Aktivnosti ob prenovi znamke so predstavili na novinarski konferenci v Gostilni pri Žabarju v Ljubljani ter ob tem podelili plakete in označevalne table štirim novim gostilnam, ki so jih prevzeli: Aleš Avsenik (Gostilna Avsenik iz Begunj na Gorenjskem), Nejc Kunst (Gostilna in hotel Kunst iz Leskovca pri Krškem), Primož Pintar (Gostišču Tolc iz Sorice) in gostitelj Rok Robežnik (Gostilna pri Žabarju)...
Celoten članek je objavljen v reviji Pet zvezdic, št.10/2024. Nakup izvoda / Letna naročnina
Tekst: Urša Cvilak Foto: Peter Irman